2011. aug. 4.

Új Leæther Strip album

Claus Larsen új Leæther Strip album érkezését jelentette be! Az Untold Stories - The Melancholic Sessions címre hallgató album szerzői kiadásban lát napvilágot idén ősszel. A megjelenés pontos időpontja 2011. október 1., az előrendelés lehetősége 2011. szeptember 20-án indul.
Figyelem: az album nem lesz elérhető boltokban és a terjesztőknél, csak Claus Larsen-től rendelhető meg és/vagy koncerteken lehet hozzájutni. Az album 14 új dalt fog tartalmazni és az 1.000 példány kézzel számozott, digipack verzióban jelenik meg. Ezekhez a példányokhoz egy bónuszlemez társul, mely remixeket és különleges - más előadókkal együttműködésben készített - dalokat fog tartalmazni.
Claus így kommentálta a bejelentést:
"Már régóta a fejemben van ez az album és az agresszív Klutæ album (Electro Punks Unite) után tényleg úgy éreztem, hogy le kell ásni a gyökereimig és jobban beburkolózni a melankolikus és dallamosabb énembe, jobban mint bármikor az elmúlt évek során. Az új dalok nagyon retro hangulatúak lettek, olyan elektronikus hangzással amit nagyon sok rajongóm kedvel. A legtöbb dalban "jófiúként" éneklek, mélyről jövő érzésekről, melyeket nehezen tudtam "kiásni" magamból.
Úgy döntöttem, hogy ezt az albumot teljes mértékben szerzői kiadásban jelentetem meg. Kedvelem és szükségem van a közvetlen kapcsolatra a hallgatóimmal. Nehéz lesz úgy, hogy nem lesz mögöttem egy nagy terjesztő sem, de ez a kapcsolat most sokkal fontosabb, mint az eladott mennyiség. Tudom, hogy nyálasan hangzik, de így érzek most...
Izgatottan várom én is ezt a megjelenést és remélem, hogy tetszeni fog ez a kis melankolikus utazás"


Saját véleményem az, hogy ha a Go Ahead-hez (a Giant Minutes To The Dawn) hasonló dalok lesznek az albumon, akkor nem fogunk csalódni!

Megpróbálok még további részleteket megtudni az albumról, remélem sikerrel járok...